کارشناسی سیار خودرو - An Overview

Wiki Article

برای اطلاعات بیشتر درباره تشخیص رنگ کیان خودرو آریا، خدمات های مختلف و متنوع با ما تماس بگیرید.

کارشناسان فنی همراه‌مکانیک گواهی‌نامه معتبرترین آموزشگاه‌های خودرویی را دریافت کرده و در همراه‌مکانیک هم دوره می‌بینند.

بخش دیگری که در کارشناسی به آن توجه می شود کارشناسی بدنه خودرو می باشد. در این بخش رنگ بدنه، اتاق تعویضی، تعویض درب ها و غیره را مورد بررسی قرار می دهند.

تیم کارشناسی کارنامه از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است. کارشناسان کارنامه براساس تخصصی که در برندهای خودرویی دارند، به سرویس‌های کارشناسی اعزام می‌شوند.

همکاران ما، در تابش خودرو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

اما آیا اگر خودروی شما به تعمیرات نیاز داشته باشد می تواند کاری انجام دهد؟ مثل تعمیرات موتور ، تعویض روغن و…

در کارشناسی فنی مواردی مانند سلامت موتور، گیربکس، تسمه‌ها و هرزگردها، سیستم خنک‌کننده، باتری، دینام و سیستم تعلیق بررسی می‌شوند.

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

متاسفانه در مواردی دیده شده که خودرو تحویلی به مشتری با مشکلاتی مواجح بوده که پس از تحویل خودرو به مشتری زمان و هزنیه بسیاری به صاحب خودرو تحمیل کرده است.

اگر خودروی موردنظرتان به تعمیر یا صافکاری احتیاج داشته باشد شما را به مرکز می آورند یا همراه آنها یک مکانیک سیار به شما مراجعه می کند ، اما بهتر است برای تعمیر و کارشناسی به مرکز کارشناسی تامین خودرو مراجعه کنید. کارشناس سیار فقط برای موارد ضروری است.

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی سیار خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

اگر به عنوان متخصص یا تعمیرکار فعالیت دارید، برای پیوستن به متخصصین استاده وارد لینک بالا شوید.

بسته به نوع خودرو و میزان زمان مورد نیاز برای بررسی و بازدید بخش های مختلف خودرو میزان هزینه کارشناسی خودرو مشخص می‌شود.

این قسمت‌ها باید توسط کارشناس تشخیص رنگ حرفه‌ای بررسی شود تا اگر خودرو افت قیمت دارد از آن آگاه بشوید و با آگاهی این اتومبیل را تهیه کنید. به طور مثال ضرب خوردگی شاسی نشانه‌ای از تصادف است و یا خرابی و وجود مشکل در سقف نشانه کارشناس سیار ماشین چپ کردن و یا تصادف شدید است.

Report this wiki page